torsdag, maj 24, 2007

Always asking a question and I don't want to know


3 kommentarer:

Tobias Welander sa...

jävla fint ljus alltså.
Jag fattar inte riktigt vad du menar. Det är väl bra som det är.

camilla sa...

tack!

hm, ja det kanske det är. men en del bilder uppskattas ju bäst som stora bara och folk är lata och trycker inte på förstora haha (inklusive mig, ja). det ska ju gå att fixa så man får dem stora direkt. men det får duga det här så länge!

Anonym sa...

Hallå min favvounge.

Gött att se att du knäpper. Fortfarande.

Det där med stora printar. Jag stod och ramade 50 x 70 printar, till en utställning, jag stod hemma hos min kvinnas föräldrar. Använde deras kök som arbetsplats. Mamman i familjen, även hon fotograf, kikade in och sa. -Vilka skitbilder som helst blir ju bra när man drar upp dom så stort.

Till saken hör att vi har en relativt spänd relation. Hon och jag. Men det ligger någonting i det hon sa. Absolut.

Kör hårt.

T.